Měl jsem tu čest navštívit výdejnu Mallu v Praze na Smíchově, protože jsem si objednal zboží, které už jinde nebylo. Plocha jak kráva, ale nedostanete tam navíc ani blbou paměťovou kartu, pokud jste si ji neobjednali. Zaplatit musíte předem v automatu... Takže nechápu, na co jsou tam lidi, aby předem objednané a zaplacené zboží přinesli odněkud ze zákulisí. To by zvládl šimpanz za trs banánů.
Hehe, tak uvidíme, třeba z toho budeme těžit i my zákazníci. Například Alzu už rok uháním o to, aby když si dám do košíku eKnihu, kterou už mám koupenou mne na to eShop upozornil (mělo by to být každou chvílí) tak jsem zvědav na komunikaci s Mallem, pokud budu potřebovat něco podobného :-)
Mně tu stejnou eknihu prodali (opravdu by mě nenapadlo, že tak základní věc v systému nemají) v klidu podruhé a po urgencích mi obchodník odstranil z účtu jinou knihu a tu původní mi pořád nechali dvakrát. Předpokládám, že ten člověk nebude úplně blbej, ale asi mají systém úplně na píp. Už se mi nechtělo to dál řešit, ale nějak mě z toho postupně přešla chuť v Alze nakupovat.
Tohle zrovna u eknih nefunguje - licence je u nás nejčastěji vydána na konkrétní jméno, které je zapsané přímo do textu knihy. Pokud prodejce podporuje darování knihy, musí o to zákazník explicitně požádat, abys e tam objevilo jiné jméno
Např. Palmknihy na to, že knihu mám již koupenou, upozorňují.
kdo pořád na Mall.cz může nakupovat. Dříve jsme tam nechávali hezkých pár desítek tisíc... dneska web příšernej, výběr příšernej, falešné slevy a nadsazování původních cen (jejich "výprodeje" jsou už opravdu tak akorát k smíchu), ceny vyšší než jinde a zákaznický servis se neuvěřitelně zhoršil včetně reklamací. Navíc u nás je to na blbým místě, takže návštěva Mallu znamená většinou hezky si postát v zácpě minimálně při odjezdu.
Asi to míří na zákazníky z kamenných prodejen typu Mountfield atd., ti slyší na "akce" a "výprodeje" a neumí si ani porovnat tak triviální věc, jako je cena zboží.