Názory k článku E-shop může „zabít“ mizerný kurýr. Těch dobrých je po čertech málo

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 2. 2016 21:12

    Pavel (neregistrovaný)

    Pokud zákazník balík přijme a následně zjistí, že produkt je rozbitý, tak já, jako majitel e-shopu a plátce dopravy dle podmínek české pošty nemohu nijak tuto službu reklamovat (může pouze zákazník, protože zásilku již přijal), i když (jak píšete) jsem za dopravu zodpovědný já.

    Jak to řešit? Ne každý si balík otevře ještě před pošťákem...

  • 16. 2. 2016 19:30

    Pošťák (neregistrovaný)

    Kdykoliv zásilka vykazuje zdání, že by mohl být obsah poškozený ač je z venku neporušená, nabízím adresátovi ať si ji rozbalí přede mnou aby měl pro případnou reklamaci svědka. Ale tuším, že jsem spíš výjimka. Když jsem si před pár lety poprvé objednal zboží přes internet, rozbalování zásilky jsem si nahrával na kameru, aby bylo jasně vidět v jakém stavu dorazila a jestli je i uvnitř vše v pořádku.

  • 16. 2. 2016 16:05

    Petr (neregistrovaný)

    Už druhá část názvu článku zní hodně jednostranně "Těch dobrých je po čertech málo". Nevím, ze kterých statistik autor článku čerpal. V oboru pracuji 20 let, takže vím, jak se pracuje s řidiči a jaké stížnosti na ně jsou. Velká část stížností je neoprávněná, jelikož příjemci neznají přepravní podmínky a také nemají informace za co si platí. Často požadují činnosti, které nejsou součásti přepravy a neplatí za ně (výnosy do pater, stěhování, zapojení spotřebičů apod.) Některé e-shopy mají na svých webových stánkách nepravdivé informace o přepravě a tímto dochází k problémům při doručování zásilek. V současné době jsou řidiči/dopravci placení za doručenou zásilku, takže jejich motivace doručit zásilku je opravdu velká. Dále se vyhodnocuje jejich kvalita doručení, stížnosti na ně, škody apod., takže tlak na ně je opravdu velký. Na trase to řidiči nemají opravdu jednoduché, provoz na silnicích, zodpovědnost za zásilky, vozidlo a hotovost za dobírky. Komunikace s klienty a příjemci, kteří jsou arogantní a často i agresivní. Samozřejmě se občas stane, že jsou řidiči díky velkému tlaku nepříjemní….A kdo z nás občas není. Každá přepravní společnost má velký zájem na tom, aby byl jejich zákazník či příjemce zásilky spokojený. Zákazníkům přeji kvalitní služby a řidičům hodně síly, aby to dokázali realizovat.

  • 22. 2. 2016 14:52

    Taco (neregistrovaný)

    Ha, ha!

    Z těch několika řidičů mi jen jeden neříká "čau vole, tady máš ten balík a padej". Ale to asi taky není ve smluvních podmínkách, co?

  • 20. 2. 2016 20:13

    Miroslav Semerád (neregistrovaný)

    My jsme vyzkoušeli snad všechny dopravce a nakonec zůstali u GLS. Tento dopravce ani ve článku není zmiňován, ale u nás největší spokojenost. Domluva, služby...expedujeme hlavně reklamní předměty na které se specializujeme a už se stalo, že kurýr hodinu počkal na převzetí zásilky než jsme zboží připravili. To se mi jinde fakt nestalo. To jsme se jen zeptali že klient by fakt ráno zboží potřeboval, jestli by nepočkal, když ne, že to hodíme na depo. Miroslav Semerád za společnost Silic Média - www.silicmedia.cz

  • 24. 2. 2016 23:53

    T. (neregistrovaný)

    ale když mu na směnu nahážou do auta 200 - 250 zásilek, protože "nejsou lidi", tak to ani ti sebelepší prostě nevydrží dělat. Stačí počítat na 8h pracovní dobu, kolik by musel doručit za hodinu. Možná tak to dá někdo, kdo jezdí firmy a zbaví se zásilek hromadně na jedné adrese, na vrátnicích atd. Ale kdo jezdí i domácnosti, tak nemá šanci. Když odpočteme nutné papírování a věci okolo rozvážky /což je taky dost opruz, dobírky atd./, tak mu to hodí okolo 40 zásilek za hodinu. Takže nakonec se na to dopravcům vykašlou i ti spolehliví řidiči a raději půjdou vozit nějaké rozvozy nebo dělat úplně něco jiného, za ty nervy a čas (o penězích nemluvě) to nestojí. A to ještě jednu dobu měli pošťáci psát ceny benzinu na pumpách, to fungovalo ani ne půl roku...

    A jako eshop toho zrovna moc neovlivním. Poštu vůbec, tu prostě mít musíme, bez toho to u menších zásilek prostě nejde a jinak je to prostě o lidech. Ano, pokud by na některého dopravce bylo nějak extra moc stížností nebo reklamací, pak je to na zvážení, zda ho nezrušit. Ono když na zákazníky kašle vedení firem, tak řidičům je to už úplně buřt...

    Možná stačilo napsat do článku - je to o lidech a o penězích. Nic víc, nic míň.

  • 25. 2. 2016 0:48

    Skopy (neregistrovaný)

    Dle mého názoru je nejlepší možnost když eshop nabízí více přepravců a ať si každý zákazník vybere co mu v jeho lokalitě nejlépe vyhovuje.
    Například česká pošta uspokojivě funguje jen někde. Z vesnice odkud pocházím mám s českou poštou jen ty nejhorší zkušenosti, naopak v Olomouci bez problémů. Podobné je to i s PPL, většina jejich řidičů jsou bezproblémoví ale někteří jsou značně neseriózní slušně řečeno.
    Také mi u mnoha eshopů chybí možnost vybrat si dopravu na úloženku/zásil­kovnu/poštomat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).