Názor k článku E-shop může „zabít“ mizerný kurýr. Těch dobrých je po čertech málo od Pošťák - Kdykoliv zásilka vykazuje zdání, že by mohl být...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 2. 2016 19:30

    Pošťák (neregistrovaný)

    Kdykoliv zásilka vykazuje zdání, že by mohl být obsah poškozený ač je z venku neporušená, nabízím adresátovi ať si ji rozbalí přede mnou aby měl pro případnou reklamaci svědka. Ale tuším, že jsem spíš výjimka. Když jsem si před pár lety poprvé objednal zboží přes internet, rozbalování zásilky jsem si nahrával na kameru, aby bylo jasně vidět v jakém stavu dorazila a jestli je i uvnitř vše v pořádku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).