ale když mu na směnu nahážou do auta 200 - 250 zásilek, protože "nejsou lidi", tak to ani ti sebelepší prostě nevydrží dělat. Stačí počítat na 8h pracovní dobu, kolik by musel doručit za hodinu. Možná tak to dá někdo, kdo jezdí firmy a zbaví se zásilek hromadně na jedné adrese, na vrátnicích atd. Ale kdo jezdí i domácnosti, tak nemá šanci. Když odpočteme nutné papírování a věci okolo rozvážky /což je taky dost opruz, dobírky atd./, tak mu to hodí okolo 40 zásilek za hodinu. Takže nakonec se na to dopravcům vykašlou i ti spolehliví řidiči a raději půjdou vozit nějaké rozvozy nebo dělat úplně něco jiného, za ty nervy a čas (o penězích nemluvě) to nestojí. A to ještě jednu dobu měli pošťáci psát ceny benzinu na pumpách, to fungovalo ani ne půl roku...
A jako eshop toho zrovna moc neovlivním. Poštu vůbec, tu prostě mít musíme, bez toho to u menších zásilek prostě nejde a jinak je to prostě o lidech. Ano, pokud by na některého dopravce bylo nějak extra moc stížností nebo reklamací, pak je to na zvážení, zda ho nezrušit. Ono když na zákazníky kašle vedení firem, tak řidičům je to už úplně buřt...
Možná stačilo napsat do článku - je to o lidech a o penězích. Nic víc, nic míň.