Už druhá část názvu článku zní hodně jednostranně "Těch dobrých je po čertech málo". Nevím, ze kterých statistik autor článku čerpal. V oboru pracuji 20 let, takže vím, jak se pracuje s řidiči a jaké stížnosti na ně jsou. Velká část stížností je neoprávněná, jelikož příjemci neznají přepravní podmínky a také nemají informace za co si platí. Často požadují činnosti, které nejsou součásti přepravy a neplatí za ně (výnosy do pater, stěhování, zapojení spotřebičů apod.) Některé e-shopy mají na svých webových stánkách nepravdivé informace o přepravě a tímto dochází k problémům při doručování zásilek. V současné době jsou řidiči/dopravci placení za doručenou zásilku, takže jejich motivace doručit zásilku je opravdu velká. Dále se vyhodnocuje jejich kvalita doručení, stížnosti na ně, škody apod., takže tlak na ně je opravdu velký. Na trase to řidiči nemají opravdu jednoduché, provoz na silnicích, zodpovědnost za zásilky, vozidlo a hotovost za dobírky. Komunikace s klienty a příjemci, kteří jsou arogantní a často i agresivní. Samozřejmě se občas stane, že jsou řidiči díky velkému tlaku nepříjemní….A kdo z nás občas není. Každá přepravní společnost má velký zájem na tom, aby byl jejich zákazník či příjemce zásilky spokojený. Zákazníkům přeji kvalitní služby a řidičům hodně síly, aby to dokázali realizovat.