Vlákno názorů k článku E-shopaři, zpracování osobních údajů podléhá registraci. Jste přihlášeni? od Hanes - Takže každý eshop má povinnost být registrován (i...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 9. 2015 16:19

    Hanes (neregistrovaný)

    Takže každý eshop má povinnost být registrován (i když by nerozesílal newsletter či podobné obchodní nabídky)?

  • 10. 9. 2015 2:55

    michalpelikan (neregistrovaný)

    Existuji vyjimky, ale da se rict, ze pokud mate databazi zakazniku - fyzickych osob, nepodnikatelu (a to treba i jen v papirove forme), jste povinen se registrovat.

  • 12. 9. 2015 22:37

    karel (neregistrovaný)

    Pro povinnost registrace je rozhodující, zda e-shop osobní údaje využívá i jinak, než pouze pro vyřízení objednávky. Pokud na tyto údaje odešle třeba e-mailovou obchodní nabídku, povinnost přihlášení do registru má. Zpracování osobních údajů oznamuje správce, který zpracovává osobní údaje nad rámec stanovený zákonem. Oznamovat se tedy nemusí zpracování osobních údajů, pokud se jedná o uzavírání smluvních vztahů podle občanského zákoníku, šíření obchodních sdělení podle zákona o některých službách informační společnosti nebo nabízení obchodu a služeb subjektu údajů, jehož údaje byly získány v souvislosti s činností správce podle zákona o ochraně osobních údajů.

    každý eshop, který obtěžuje obchodním sdělením musí registrovat. každý eshop, který jen prodá zboží nemusí. Uložení osobních údajů jako součást faktury (účetnictví) netřeba hlásit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).