E-shopy hlásí problém. Několik hodin nebylo možné zaplatit kartou přes Gopay

5. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Výpadek služby Gopay zaznamenali provozovatelé e-shopů během čtvrtečních dopoledních hodin. Zákazníci tak nemohli dokončit platbu za vybrané zboží.

Provozovatelé e-shopů, kteří využívají služeb Gopay, nemohli během včerejších několika hodin nabídnout svým zákazníkům veškerý komfort. Pokud měli klienti zájem zaplatit vybrané zboží kartou, nebylo jim to umožněno. Služba Gopay byla totiž po část dne nedostupná. Výpadek jsme prodělali dnes (ve čtvrtek 4. srpna) zhruba od 9:15 do 13:55. Právě zjišťujeme možné příčiny. Platba kartou již standardně funguje, prozradil pro server Podnikatel.cz marketingový manažer GoPay Jan Vodička.

Mohlo by vás zaujmout: Při výběru platební brány pro e-shop opatrně, ceníky služeb nikde nenajdete

Výpadek služby Gopay se týkal všech obchodníků, kteří přes GoPay přijímají platby kartami. Jakého počtu e-shopů se výpadek dotkl, není podle Jana Vodičky ještě stále známo: Kolika přesně e-shopů se to dotklo, tedy na kolika e-shopech zákazníci nemohli zaplatit, když právě prováděli platbu, to nyní zjišťujeme.

Poskytovatel služby Gopay má s některými obchodníky uzavřenou smlouvu, jejímž obsahem je povinnost kompenzovat ztrátu při možném výpadku služeb. Vzhledem k tomu, že se rozsah výpadku stále ještě analyzuje, není možné s jistotou říci, jakých obchodníků se bude kompenzace týkat.

Autor článku

Jana je redaktorkou a korektorkou Podnikatel.cz. Hlídá a píše aktuální zprávy z byznysu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).