Pracuji ve firme, ktera se zabyva vyrobou e-shopu prave pro male a stredni firmy a podnikatele. V zasade s timto clankem souhlasim v tom, ze e-shopy rostou a jsou uspesne. K sepsani teto reakce me donutil posledni odstavec. E-shop je byznys a bude vzdy byznys. Predstava toho, ze spasi vse a zakaznici Vam budou cpat penize jen proto, ze prodavate na internetu je scestna.
Nejmene uspesne e-shopy jsou ty, ktere si mysli, ze zacnou automaticky stahovat zbozi od dodavatelu, toto prodavat a objednavky nejlepe jeste preposilat dodavateli k vyrizeni. Zivotnost takoveho e-shopu se pocita na mesice o to vic me prekvapuje kolik lidi tento model neustale vyzaduje.
Chcete vytvorit uspesny e-shop? Zacnete klidne s 20ti produkty. Snazte se specializovat na nejakou uzce profilovanou sekci. Napriklad je nesmysl hnat se do prodeje elektroniky, protoze zde jsou tak silni hraci, kterym pravdepodobne nebudete schopni konkurovat ani skladem, ani cenou ani marketingem a znici Vas. Zamerte se treba na vakuove vysavace. Dejte navstevnikovi pocitit, ze znate kazdy model jako byste jej nekolik let pouzivali, udelejte si vlastni fotky, vlastni popisky a zvolte takovy ten klasicky pristup k zakaznikum.
Dlouhodobe sleduji, ze e-shopy, ktere maji tento pristup jsou opravdu uspesne.
Preji hodne stesti....