Názor k článku #EET a dobírka? Komplikovanější problematika, než se čekalo od Čtenář - Evidovat takto obtížně platbu dobírkou je tradicni nesmysl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 3. 2016 23:19

    Čtenář (neregistrovaný)

    Evidovat takto obtížně platbu dobírkou je tradicni nesmysl v nasem systemu ala Kocourkov. Přece není normální evidovat platby ktere jeste nemam a ani nevim zda je vubec obdrzim pouze na zaklade toho, ze by se tak stat melo? Navic dobirky ve vetsine pripadu posila prepravce bezhotovostne na ucet, takze jsou evidovatelne uz i tak.
    Pokud platbu neobdrzim z duvodu, ze si zakaznik zbozi neprevezme, tak ji nasledne musim slozite stornovat datovou zpravou, jak? To naskenuju fakturu popr. dobropis a poslu pres datovku nekam na FU a kam na jakou adresu datove schranky, s jakym predmetem? Zpet se mi vygeneruje nejake potvrzeni, ze platba byla stornovana? A pokud na storno na FU platce zapomene, tak v kontrolnim hlaseni a v eet budou odlisne udaje a zcela zbytecne na sebe akorat upozorni, diky teto neumyslne chybe, protoze tech storen je kolikrat hodne. Prijde mi absurdni timto zpusobem komplikovat prodejcum zivot, kteri budou misto prodeje resit dalsi papirovani navic...
    Platby se maji evidovat az v case, kdyz je obdrzi konecny prijemce - firma. Obdobne jako platba kartou, u ktere se takrka jedna o bezhotovostni prevod, ktery je dohledatelny na vypise z banky.
    Jsem zvedav na zavedeni do praxe, kdyz uz v teoreticke rovine tento navrh obsahuje radu "nesrovnalosti", ktere bude treba vyresit...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).