Dobrý den,
redakci jsem zasílal již vyjádření k tomuto zavádějícímu článku a hlavně k jeho nadpisu. Bohužel mi neodpověděla a nijak na něj nereagovala.
CZC.cz je velmi otevřená společnost a nikdy v historii jsme své tržby netajili. Pravidelně je zveřejňujeme v obchodním rejstříku a každý rok zasíláme grafy s přesnými čísly redakcím. Mrzí mě, že došlo k nějakému komunikačnímu nedorozumění mezi redakcí a mojí kolegyní z oddělení PR a komunikace.
CZC.cz také nikdy ve své historii netajila své vlastníky, jak tomu je u většiny velkých e-shopů v České republice. Jsme ryze česká společnost s naprosto průhledným hospodařením a vlastnickou strukturou, kde nefigurují žádné společnosti z Kypru, Nizozemí, Kajmanských ostrovů apod.
Byl bych moc rád, pokud by redakce reagovala alespoň na tento můj otevřený příspěvek a data, která jsem jí poslal, zveřejnila. A současně s tím změnila i název tohoto článku, který neodpovídá pravdě. O tom svědčí články, které již na českém internetu vyšly v minulosti. Např. zde:
http://www.pribram.cz/clanek-czc-cz-rostou-trzby-na-zdabori-stavi-novou-halu-za-20-milionu-korun-fo
a nebo přímo na Lupa.cz, která patří do stejného vydavatelství jako server Podnikatel.cz:
http://www.lupa.cz/clanky/krasne-nove-grafy-nejvetsich-ceskych-e-shopu-co-se-skryva-za-nimi/
Děkuji moc a věřím, že dojde k nápravě,
Marek Šalanda
marketingový ředitel CZC.cz