Vlákno názorů k článku E-shop CZC.cz se chlubí, že má vyšší tržby. Jejich výši ale tají od Marek Šalanda - Dobrý den, redakci jsem zasílal již vyjádření k tomuto...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 7. 2012 7:34

    Marek Šalanda (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    redakci jsem zasílal již vyjádření k tomuto zavádějícímu článku a hlavně k jeho nadpisu. Bohužel mi neodpověděla a nijak na něj nereagovala.

    CZC.cz je velmi otevřená společnost a nikdy v historii jsme své tržby netajili. Pravidelně je zveřejňujeme v obchodním rejstříku a každý rok zasíláme grafy s přesnými čísly redakcím. Mrzí mě, že došlo k nějakému komunikačnímu nedorozumění mezi redakcí a mojí kolegyní z oddělení PR a komunikace.

    CZC.cz také nikdy ve své historii netajila své vlastníky, jak tomu je u většiny velkých e-shopů v České republice. Jsme ryze česká společnost s naprosto průhledným hospodařením a vlastnickou strukturou, kde nefigurují žádné společnosti z Kypru, Nizozemí, Kajmanských ostrovů apod.

    Byl bych moc rád, pokud by redakce reagovala alespoň na tento můj otevřený příspěvek a data, která jsem jí poslal, zveřejnila. A současně s tím změnila i název tohoto článku, který neodpovídá pravdě. O tom svědčí články, které již na českém internetu vyšly v minulosti. Např. zde:
    http://www.pribram.cz/clanek-czc-cz-rostou-trzby-na-zdabori-stavi-novou-halu-za-20-milionu-korun-fo

    a nebo přímo na Lupa.cz, která patří do stejného vydavatelství jako server Podnikatel.cz:
    http://www.lupa.cz/clanky/krasne-nove-grafy-nejvetsich-ceskych-e-shopu-co-se-skryva-za-nimi/

    Děkuji moc a věřím, že dojde k nápravě,

    Marek Šalanda
    marketingový ředitel CZC.cz

  • 26. 7. 2012 10:20

    Michael Hovorka, šéfredaktor

    Dobrý den,

    dovolil bych se ohradit proti tomu, že článek i jeho nadpis je zavádějící. Vaši společnost jsme telefonicky i písemně žádali o zaslání konkrétních výsledků za jednotlivé kvartály tak, abychom mohli ověřit Vaše tvrzení, že se Vám tržby navýšily o 30 %. Nestalo se tak.

    Obsah článku i jeho titulek se proto zakládá na pravdě a není jakkoli zavádějící.

    S pozdravem,

    Michael Hovorka
    šéfredaktor Podnikatel.cz

  • 26. 7. 2012 12:54

    Marek Šalanda (neregistrovaný)

    Hezký den pane Hovorko,

    není důvod a nebyl důvod je nezveřejnit. Jak jsem již psal, šlo o chybu v komunikaci a o nedorozumění. Jakmile se komunikace dostala na správné místo, data jsme redakci poskytli, protože opravdu není důvod je nezveřejnit.

    Společnost CZC.cz jedná vždy velmi otevřeně a nechceme na tom nic měnit,

    Marek Šalanda

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).