Názor k článku E-shopy opět kouzlí u Black Friday s čísly. Jeden z nich přiznal, jak slevy dělá od javorovej - Lidi jsou ale na "akce" a "sleva" jak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 11. 2018 21:16

    javorovej (neregistrovaný)

    Lidi jsou ale na "akce" a "sleva" jak úchylní. Sám dělám v obchodě a pořád dokola slyšíme "máte to a to v akci?". A když jim nabídnete produkt, který je o něco lepší, ale nemá škrtnutou cenu, tak slyšíme " To nechci, to není v akci"...
    A když těm dotyčným řekneme, že původní cena je cena doporučená dodavatelem či výrobcem, tak si najednou stažují, že to je podvod na zákazníka.
    Sakra, snad všude je "původní cena" daná dodavatelem či výrobcem a je jen na obchodu zda tuto cenu ponechá a nebo si to střelí za vlastní tzn. levnější.

    A teď si představte to terno, když se zboží, které vám chodí x let, o pár korun zdraží (ať už z důvodů zdražení při výrobě či z jiného faktoru), tak je to hned okrádání zákazníka. Následující akci jim to zase zlevněte o pár stovek a chrochtající si....

    Už se fakt těším na povánoční výprodeje a tyhle vysavače akcí :D

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).