Názor k článku E-shopy opět kouzlí u Black Friday s čísly. Jeden z nich přiznal, jak slevy dělá od Rad - Myslím, že z pohledu zákazníka je úplně jedno,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 11. 2018 9:11

    Rad (neregistrovaný)

    Myslím, že z pohledu zákazníka je úplně jedno, jak je strukturovaná cena od výrobce až po obchod, který jej obsluhuje.
    Můj názor na prezentované slevy je takový, že jej ignoruji. Jediné, co nakonec vydám je stejně prodejní cena a tu si u dražších věcí porovnám s konkurencí a to i v "blízkém zahraničí", u levných je to většinou ztracený čas.
    Chápu, že Váš pohled zaměstnance a od toho odvozeného odměňování, může být zajímavý, ale to tom není tento článek.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).