Moc nechápu, proč si tu vzájemně nadáváte.
Komplikovat si život přemýšlením nad slevami, akcemi, procenty a podobnými kličkami, jak se k aktuální ceně došlo, nikomu moc nepomáhá. U pokladny se stejně markuje cena platná v okamžiku nákupu. Co si k ní připíše obchodník za pohádky přece na věci nic nemění.
Filozofie akcí, slev a podobných lákadel je v tom, že navozují dojem, že v době jejich trvání, je koupě výhodnější. Ale na vyhodnocení výhodnosti si přece stačí pamatovat, kolik daná věc běžně stojí (u spotřebního zboží) a za kolik ji nabízí konkurence (u jednorázových nákupů věcí, kde cenovou hladinu neznáte). Při tom se nepotřebujete spoléhat ani na cizí "slevovou morálku", ani na ČOI-ku, stačí využívat vlastní hlavu. Pak vás nikdo nemůže napálit.