Nevidím žádného důvodu, proč by po zániku firmy bych měl platit nějaké uložení cizích dokumentů. Buď je řádně předám zaměstnancům a je v jejich zájmu se starat a pokud to nebude možné, tak to pošlu na ČSSZ a tam ať si archivují co chcou. Nevím proč by mě měl stát ještě odrbávat na tomto.
Moc nechápu smysl tohoto návrhu "zákona" ,jako podnikatel každý rok odevzdávám ELDP osobně na sociální správě a letos poprvé jsem je, když už mám ten el.podpis, odeslal elektronicky a mám potvrzení o přijetí a správnosti.O důchod si žadatel žádá na sociální správě a ta kliknutím si zobrazí všechny podklady pro výpočet důchodu žadatele, pokud někdo(firma) neodevzdává ELDP jsou přece možné sankce a já třeba chodím na kontroly správnosti dat každé 2 (po novu 3) roky , který chorý mozek tohle vymyslel ? Je mi 43 let a když teď zaměstnám na rok 18-letýho pracovníka a on pak odejde jinam, tak já budu už hnít v hrobě a moje potomstvo bude v mé závěti mít povinnost stále archivovat a uchovávat ELDP ještě poracujícího u mne zaměstnaného člověka ????? Věřím , že jsem to jen špatně pochopil .....