Přestože důvěra v zotavení evropského hotelového průmyslu v roce 2011 dramaticky stoupla, je zřejmé že turistická sezóna hotely nezachrání. Příznivý bude až následující rok. Vyplynulo to z průzkumu mezinárodní právnické firmy DLA Piper.
Rok 2012 vnímá více než třetina dotazovaných jako bod zvratu a období výhod, plynoucích ze vzrůstajícího globalizovaného trhu. Tahounem by se měli opět stát firemní zákazníci . A samozřejmě služební cesty. Daná zjištění jsou naprosto v souladu s trendy, které se objevují v oblasti hoteliérství již více než rok. Trh se změnil a provozovatelé hotelů se s tím museli vyrovnat – buď přehodnocením jejich přístupu k investicím a společnému podnikání, nebo zhodnocením jejich činností a provedením nezbytných změn,
komentuje výsledky průzkumu Martin Severa, právník skupiny Real Estate DLA Piper.