Extrémnost zabírá nejlépe

20. 7. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

S nejdělším reklamním spotem za posledních 5 let přišla Škoda Auto. Ve 4,5 minutové reklamě představuje novou Škodu Fabii. Odhadovaná cena podle oficiálních ceníků mohla činit až 7 mil. Kč. Prodejce s inzercí Daniel Tvrz odhaduje, že je to asi 9× více než kdyby byla reklama vysílána v půl minutových spotech.

Podle mluvčího automobilky je však 1 dlouhá reklama stejně drahá jako několik krátkých. Potenciální zájemci o koupi nové fabie však nemusí mít strach, že by cena reklamy zbytečně prodražila výrobek, neboť cena je určena trhem, resp. nabídkou a poptávkou. Každý prodejce nabízí zboží za takovou cenu, za kterou jsou kupující ochotni daný výrobek koupit.

Zdroj: idnes.cz

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).