Facebook mění tento týden vzhled firemních stránek, podívejte se

11. 3. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek. Autor: www.isifa.com
Ilustrační obrázek.
Lepší přehlednost, další nové funkce pro administrátory, to jsou novinky, které oznámil Facebook v oblasti Pages, tedy stránek pro byznys.

Dnes a v průběhu tohoto týdne se v rámci verze pro počítač lehce změní design pro Facebook Pages. Facebook to včera oznámil na svých Business stránkách. Po změnách ve sloupci Novinky, které se opět přesouvají do jednoho pravého sloupce, Facebook garantuje, že všechny publikované příspěvky budou přehledně publikovány v jednom místě. V levém sloupci se naopak zobrazí informace o firmě včetně mapy, otevírací doba, telefonní čísla a URL webových stránek či stránkou publikované fotografie či videa.

Pravý sidebar umožní zobrazit informace o publikované či navrhované reklamě, stejně tak se zde zobrazí nepřečtená oznámení a zprávy. Pozmění se lehce i horní navigace, která umožňuje přístup například k nastavení stránky či ke statistikám stránky. Administrátoři budou mít také možnost sledovat výkonnost konkurenčních či podobných stránek.

Změny v oblasti Facebook Pages však končit nebudou. Jak upozorňuje server Lupa.cz, podle studie social@Ogilvy totiž Facebook marketingové aktivity prostřednictvím stránek postupně plně zpoplatní. Zdroje z Facebooku komunitním manažerům neoficiálně radí, aby v dohledné budoucnosti očekávali snížení organického dosahu na nulu, uvádí agentura Ogilvy.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).