Dnes a v průběhu tohoto týdne se v rámci verze pro počítač lehce změní design pro Facebook Pages. Facebook to včera oznámil na svých Business stránkách. Po změnách ve sloupci Novinky, které se opět přesouvají do jednoho pravého sloupce, Facebook garantuje, že všechny publikované příspěvky budou přehledně publikovány v jednom místě. V levém sloupci se naopak zobrazí informace o firmě včetně mapy, otevírací doba, telefonní čísla a URL webových stránek či stránkou publikované fotografie či videa.
Pravý sidebar umožní zobrazit informace o publikované či navrhované reklamě, stejně tak se zde zobrazí nepřečtená oznámení a zprávy. Pozmění se lehce i horní navigace, která umožňuje přístup například k nastavení stránky či ke statistikám stránky. Administrátoři budou mít také možnost sledovat výkonnost konkurenčních či podobných stránek.
Změny v oblasti Facebook Pages však končit nebudou. Jak upozorňuje server Lupa.cz, podle studie social@Ogilvy totiž Facebook marketingové aktivity prostřednictvím stránek postupně plně zpoplatní. Zdroje z Facebooku komunitním manažerům neoficiálně radí, aby v dohledné budoucnosti očekávali snížení organického dosahu na nulu,
uvádí agentura Ogilvy.