Pozornost českých reklamních agentur se ještě více soustředí na komunitní server Facebook.com. Počet uživatelů, kteří udávají ve svém profilu Českou republiku jako bydliště, se blíží milionu. Vyplývá to z odhadů, který server poskytuje inzerentům.
Aktuálně je na Facebooku podle jeho odhadů kolem 980 000 Čechů. Většinu zde mají ženy, Češek je na Facebooku kolem 520 000. Počet českých firem, které mají účet na Facebook.com, by mohl být kolem 4000. Informuje o tom agentura ČTK. Ta upozorňuje, že ze stránek CheckFacebook.com, které zkoumají statistiku tohoto komunitního serveru, vyplývá, že Facebook v Česku láká hlavně lidi ve věku 18 až 24 let, kteří tvoří 40 procent uživatelů. Lidí nad 65 let je na Facebooku jen 0,6 procenta.
Na komunitním serveru Facebook.com působí také business server Podnikatel.cz a jeho vzdělávací projekt AKADEMIE Podnikatel.cz. Prostřednictvím těchto stránek se mohou uživatelé dozvědět více z multimediálního obsahu, který pro své čtenáře server připravuje.