Fast-foody si připisují vyšší tržby. Potvrzují to mimo jiné čísla společnosti Subway. Fast-foodový řetězec zvýšil svoje prodeje téměř o desetinu. Konkrétně v České republice vzrostly prodeje o 5 %, přičemž aktivních provozoven registruje firma deset.
Letošní rok se z pohledu značky SUBWAY v regionu střední a východní Evropy vyvíjí velmi dobře. Viditelný nárůst prodejů zaznamenáváme ve všech zemích regionu. Obzvlášť vysoký nárůst pozorujeme v Polsku a Rusku, které jsou v současnosti nejrychleji se rozvíjející země regionu,
komentoval aktuální data manažer rozvoje sítě SUBWAY pro střední a východní Evropu Martin Princ.
Vyšší prodeje motivují řetězce rychlého občerstvení také k větším investicím. Například společnost McDonald’s ČR/SR letos v dubnu po více než roční rekonstrukci znovu zprovoznila v Praze na Václavském náměstí svou největší restauraci s 262 místy k sezení. Tato druhá nejstarší provozovna v České republice prošla během patnáctiměsíčního uzavření kompletní přestavbou. Zásadní změny zaznamenaly nejen vnitřní uspořádání prostor a design interiéru, ale také používané technologie a nabízené služby. Nově zrekonstruovaná restaurace se rozprostírá na třech podlažích. Celková kapacita restaurace byla navýšena na 262 míst k sezení (McCafé v přízemí 30 míst, McCafé v prvním suterénu 32 míst, lobby McDonald’s 200 míst). Restaurace poskytne pracovní příležitost pro 135 zaměstnanců, v sezóně až pro 180.
Další pobočkou, v pořadí již desátou, otevřela také “bulvární” bageterie Boulevard. Nová pobočka se otevřela zákazníkům Prahy 4. Tento měsíc pak chystá fastfoodový řetězec otevřít pobčku v obchodním centru Metropole Zličín. Ta je ostatně její první fanšízovou jednotkou.