Fastfoodům se v Česku daří, tržby rostou o stovky milionů

25. 1. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Češi stále více propadají jídlu z rychlého občerstvení a to také přispívá tržbám jednotlivých řetězců. McDonald's si meziročně připsal o 200 milionů více.

Češi za loňský rok snědli 2200 tun hovězího masa na přípravu hamburgerů a spořádali 4000 tun hranolek.

Díky tomu se McDonald's zvýšily meziročně tržby o 200 milionů korun. V celkem 95 restauracích rychlého občerstvení utratili Češi 4,6 miliardy korun. Za vyšší prodej mohou klasické hamburgery a také rozšířená snídaňová nabídka.

Češi totiž stále častěji snídají mimo domov, což potvrdil i Tomasz Rogacz, generální ředitel McDonald's pro Českou a Slovenskou republiku. Kromě McDonald's nabízí rychlé občerstvení i řetězce jako jsou Burger King, KFC a Subway. Většina fastfoodů funguje na principu franšízy. 

Čtěte také: Podívejte se, jak vypadá nový samoobslužný kiosek McDonald's

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).