Fastfoody v Česku frčí, McDonald's vloni posiloval

4. 5. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Krize ne krize, Češi se ve fastfoodech stravují stále raději. Potvrzují to čísla McDonalds’s, který v roce navýšil počet svých zákazníků o 738 000 oproti předchozímu roku. Zatímco podle informací Českého statistického úřadu trh pohostinství již třetím rokem čelí poklesu, McDonald´s po celou dobu existence v ČR zaznamenává růst: Složitější podmínky na trhu se i přesto projevují i v oblasti rychlého občerstvení, přiznává však Radek Janalík, generální ředitel McDonald´s ČR. Podle něj musí firma investovat nemalé prostředky do rozvoje, respektive otevírání nových a rekonstrukce stávajících restaurací rychlého občerstvení.

Neustále také zvyšujeme pestrost nabídky, říká Janalík. Podle něj jen v loňském roce uvedl McDonald's 15 pro­duktových novinek. Českým zákazníkům jsme navíc představili kompletně nový koncept McCafé, což v praxi znamená další 42 nových výrobků v sortimentu, uzavřel šéf českého zastoupení McDonald's.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).