Nejde o mizernou propagaci Heureky, ale o celkovou myšlenku. V nejlepší část "pro obchodníka" roku vyhlašovat den dopravy zdarma, je naprostá zhovadilost a vyplácí se to pouze a jenom Heurece, kterou to nestojí ani korunu a naopak na zvýšené míře prokliků vydělá a aby vydělali co nejvíce, neinvestují raději ani do reklamy. I v Alza.cz to pochopili a již se druhým rokem nezúčastní a nejsou z velkých eshopů sami. Proč? Protože zátěž pro jejich zaměstnance je enormní a zisk minimální. Zeptejte se dopravců, kteří díky tomuto nesmyslu 3 dny za sebou v kuse rozváží až do půlnoci, zeptejte se lidí ve skladech, kteří musejí ponocovat, zeptejte se kohokoliv v eshopech, jak se jim to líbí, mít 3 dny po sobě nekonečnou šichtu. Přitom všechny tyto objednávky by se tak jako tak uskutečnili, ale byly by rovnoměrně rozprostřeny do týdne, nebo i déle. Jinými slovy, lidi by to zboží stejně koupili a bylo by to bez extrémní zátěže pro obchody a s podstatně větším ziskem.
Pokud tedy tato akce má být přínosem i pro obchodníky, kteří ostatně Heureku platí, tak ať ta ji vyhlásí v méně náročné období v roce, např. v září. Tohle celé nevede totiž k ničemu jinému, než k tomu, co se již delší dobu probírá a bude brzy vyhlášeno a to ke dni "bez Heureky"!!!