Názor k článku Finanční přínos Dne dopravy zdarma je sporný, e-shopům též vadila malá propagace od Tracid - Asi nejsem vzorový příklad, ale za mě nesouhlasím...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 11. 2014 23:43

    Tracid (neregistrovaný)

    Asi nejsem vzorový příklad, ale za mě nesouhlasím s tím, že by se nákupy uskutečnily v jiném období u těch samých obchodníků (eshopů). Většinu z mých objednávek bych realizoval v rámci kamenných obchodů u konkurence, tudíž cca. 80% mé útraty je pro eshopy inkrementální, tudíž pokud by více lidí nakupovalo jako já, tak to smysl pro eshopy dává - není to nic jiného než konkurenční boj. Pokud tam jeden ze dvou velkých hráčů např. s elektronikou nebude, tak zákonitě se objednávky přelijou k tomu, kdo dopravu zdarma poskytl...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).