Názor k článku Finanční přínos Dne dopravy zdarma je sporný, e-shopům též vadila malá propagace od Jaroslav - Jasně že by se úplně všechny neuskutečnili u...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 11. 2014 11:00

    Jaroslav (neregistrovaný)

    Jasně že by se úplně všechny neuskutečnili u stejných firem, ale většina ano. Lidi napřed hledají cenu zboží, teprve potom řeší dopravu. A co se týče toho, že s dopravou zdarma většina nakoupí u konkurence? No tak ať nakoupí, vždyť se to tomu obchodu vyplatí naprosto minimálně, zaplatí Heurece mnohem více za kliky a ještě přijde o marži za nulové dopravné. Výsledek = buď bez zisku, nebo jenom s mírným ziskem. Jediný kdo tedy skutečně vydělá je Heureka a zákazníci.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).