Ona není jen černá a bílá (v tomto připadě zisk NEBO prodělek), ale i mnoho úrovní mezi tím. My jsme se jako e-shop do akce zapojili a to prodáváme nábytek, kde je dopravné x-krát dražší než u běžných věcí. Měli jsme tak na objednávkách většinou ještě mírný zisk, ale mnohem víc objednávek, takže výsledek zisku je stejný jako v jiné dny, kdy je objednávek méně a zisk na nich větší. Kdybychom dělali dopravu zdarma nonstop jak tady nesmyslně navrhujete, tak máme stále nízký zisk i nízký počet objednávek (protože teď před vánocemi lidi na den dopravy zdarma slyší, ale v jiném období bychom nejspíš zkrachovali).
Příští rok se už asi nezapojíme, protože takhle jak to dělá Heuréka to nemá žádny přínos, akorát si namastí kapsu ona. Až aspoň z části těch našich peněz udělá pořádnou reklamu v TV, bude na tom spolupracovat s e-shopama (ne jen diktovat podmínky) a bude termín který dává smysl (ne před vánocemi), tak se zase zapojíme.