Asi nejsem vzorový příklad, ale za mě nesouhlasím s tím, že by se nákupy uskutečnily v jiném období u těch samých obchodníků (eshopů). Většinu z mých objednávek bych realizoval v rámci kamenných obchodů u konkurence, tudíž cca. 80% mé útraty je pro eshopy inkrementální, tudíž pokud by více lidí nakupovalo jako já, tak to smysl pro eshopy dává - není to nic jiného než konkurenční boj. Pokud tam jeden ze dvou velkých hráčů např. s elektronikou nebude, tak zákonitě se objednávky přelijou k tomu, kdo dopravu zdarma poskytl...
Jasně že by se úplně všechny neuskutečnili u stejných firem, ale většina ano. Lidi napřed hledají cenu zboží, teprve potom řeší dopravu. A co se týče toho, že s dopravou zdarma většina nakoupí u konkurence? No tak ať nakoupí, vždyť se to tomu obchodu vyplatí naprosto minimálně, zaplatí Heurece mnohem více za kliky a ještě přijde o marži za nulové dopravné. Výsledek = buď bez zisku, nebo jenom s mírným ziskem. Jediný kdo tedy skutečně vydělá je Heureka a zákazníci.