Dle informací z internetu dosud požádalo o autentizační údaje přes webový portál FÚ (datovou schránku) asi 500 lidí a stejný počet v osobním jednání. Přesto stále čekám na odpověď (čtvrtý den), a stále nic.
Co budou dělat na FÚ, až budou denně přicházet tisíce či desetitisíce žádostí, když v současné době nejsou schopni zvládnout žádosti jednotlivců. K čemu tedy je to navýšení úředníků ??? Jakto, že nikde není stanovena doba pro vyřízení žádostí ???
Potvrzuji, také mi už týden neodpověděli na vcelku banální dotaz k EET, a to jsem je úvodem pochválil za hezkou prezentaci na etrzby.cz - jak nás školili v komunikačním marketingu. Spíše ale stejně zvažuji ukončení podnikání. Toho papírování jen kolem DPH je už nad mé síly a platit externistu se mi nevyplatí. Holt podpora podnikání po česku...
Jakto, že nikde není stanovena doba pro vyřízení žádostí ???
Ta je stanovena po cesku :-)
http://www.podnikatel.cz/zakony/zakon-o-evidenci-trzeb/f5791944/#p14
(1) Požádal-li poplatník o autentizační údaje způsobem, kterým se lze přihlásit do jeho datové schránky, správce daně je přidělí poplatníkovi prostřednictvím této datové schránky bez zbytečného odkladu.