Názor k článku Zlepšily se banky v nabídce firemních účtů? A jaké si účtují poplatky? Oslovili jsme ty největší z nich od Robert Bareš - Já bych to tak růžově neviděl. Přešel jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 10. 2010 21:02

    Robert Bareš (neregistrovaný)
    Já bych to tak růžově neviděl. Přešel jsem k Fio bance od ČSOB a zatím jsem z nich celkem dost rozčarovaný. Nevýhody, na které jsem zatím narazil:

    - platební karty ČSOB: nemají vlastní karty, tj. platby přes kartu nejsou vidět v internetovém bankovnictví, nejsou tam blokace ani pohyby (až po zaúčtování pohyb na účtu), nelze změnit PIN, nastavit limity, zkrátka karty jsou u Fio banky zcela mimo kontrolu klienta

    - blokace v dvojnásobné výši: souvisí s výše uvedeným, jelikož není online propojení systému Fio a ČSOB, jistí se Fio proti přečerpání blokacemi ve 2x výši skutečné platby, to může být velmi nepříjmené pokud se dostanete přes limit karty (limit 30k je tak vlastně jen 15k)

    - EURoplatby realizované přes jejich organizační služku na Slovensku, tj. IBAN je slovenský (!) a neodpovídá sídlu finančního ústavu (Česká republika), opět celkem problém, protože u řady služeb (např. PayPal) nelze zadat IBAN v jiné zemi než máte uvedené bydliště, tj. PayPal nelze s účtem ve Fio propojit

    Musím se přiznat, že kdybych o těchto skutečnostech věděl předem, radši bych ty dvě kila ČSOB obětoval. Teď už se vracet nebudu a spíše budu doufat, že to Fio nějak vyřeší, ale stejně jako u mBank (absence IBAN) se nejedná o zcela plnohodnotnou banku.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).