Na firemní večírky chodí rádo jen šestnáct procent zaměstnanců. Dokazuje to aktuální průzkum agentury STEM/MARK. Téměř třetina zaměstnanců uvedla, že na firemní večírek chodí, jen když na to mají náladu.
Přitom firemní večírky a jim podobné akce mají utužovat pracovní kolektiv. Zaměstnanci zde mají možnost neformálního setkání s vedením společnosti či kolegy z jiných oddělení. Chlebíčky a rozlévané alko i nealko nápoje zdarma již k motivaci nestačí. Moderní je vsadit na netradiční místo, zážitkový program nebo gastronomii.
Pro zaměstnavatele je tak pořádání firemního večírku nemalou investicí. Ta se může vrátit v podobě vyšší produktivity zaměstnanců. Firemní akce je zároveň nástrojem interní komunikace. Vnímání názorů svých zaměstnanců totiž může firmě přinést cenné informace a přispěje k zlepšení atmosféry a pracovišti.
Čas vánočních večírků se přibližuje. Důležité je rozhodnutí, kde večírek pořádat, s jakým programem a koho pozvat, tedy zda jen zaměstnance či také obchodní partnery. Hodit se může několik rad ohledně zhotovení pozvánek, vítání hostů i základních pravidel společenského chování. Vánoční večírek: Ani nejbujnější veselí neomlouvá společenská faux pas