Autor správně dokládá, že dostatečně známá firma nepotřebuje facebook pro svoji propagaci. Dostatečně známá firma s kvalitním produktem nepotřebuje dokonce ani SEO. I ten nejhloupější vyhledávač najde přece název firmy, pokud jej zadáte. Takže já to čtu takto: Poté, co za investicí 1 milion dolarů - to je tedy opravdu zbytečně moc - získala firma se zajímavým produktem zájem více než 70 000 fanoušků, z nichž většinu již dokázala tak jako tak konvertovat z fanoušků na uživatele, rozhodla se tento komunikační kanál opustit a nahradit podstatně lacinějším newsletterem. To je logické. Zřejmě z čirého nevděku se tak rozhodla učinit s hlasitým bouchnutím dveřmi namísto poděkováním za dobře odvedenou práci média. Facebook nemůže za nesmyslně vysokou cenu reklamy , která je zde uvedena, za to si může dodavatel sám. No a vám ostatním, zatím neznámým firmám, radím: Facebook je daleko nejlacinější cesta k tomu, jak rychle představit svůj slibný produkt a získat mu zájemce. Nepochybně je to především guerilla marketingový nástroj, který velká firma vlastně nepotřebuje. I když ... stále vyšší počet kontaktů a zpětných dotazů získaných přes čerstvě zaintegrovaného Messengera při stále hůř fungujcím emailu - já bych to zvážil i pro tu velkou firmu. A milion to rozhodně stát nemusí.