Vlákno názorů k článku Firma měla na Facebooku 70 tisíc fanoušků. Profil zrušila a vydělala na tom od milantriska - Autor správně dokládá, že dostatečně známá firma nepotřebuje...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 11. 2014 17:52

    milantriska

    Autor správně dokládá, že dostatečně známá firma nepotřebuje facebook pro svoji propagaci. Dostatečně známá firma s kvalitním produktem nepotřebuje dokonce ani SEO. I ten nejhloupější vyhledávač najde přece název firmy, pokud jej zadáte. Takže já to čtu takto: Poté, co za investicí 1 milion dolarů - to je tedy opravdu zbytečně moc - získala firma se zajímavým produktem zájem více než 70 000 fanoušků, z nichž většinu již dokázala tak jako tak konvertovat z fanoušků na uživatele, rozhodla se tento komunikační kanál opustit a nahradit podstatně lacinějším newsletterem. To je logické. Zřejmě z čirého nevděku se tak rozhodla učinit s hlasitým bouchnutím dveřmi namísto poděkováním za dobře odvedenou práci média. Facebook nemůže za nesmyslně vysokou cenu reklamy , která je zde uvedena, za to si může dodavatel sám. No a vám ostatním, zatím neznámým firmám, radím: Facebook je daleko nejlacinější cesta k tomu, jak rychle představit svůj slibný produkt a získat mu zájemce. Nepochybně je to především guerilla marketingový nástroj, který velká firma vlastně nepotřebuje. I když ... stále vyšší počet kontaktů a zpětných dotazů získaných přes čerstvě zaintegrovaného Messengera při stále hůř fungujcím emailu - já bych to zvážil i pro tu velkou firmu. A milion to rozhodně stát nemusí.

  • 4. 12. 2014 23:19

    dave_007 (neregistrovaný)

    "Zřejmě z čirého nevděku se tak rozhodla učinit s hlasitým bouchnutím dveřmi namísto poděkováním za dobře odvedenou práci média." Nebylo to ono 'hlasite bouchnuti dvermi' dobre promyslenym tahem jak o sobe dat vedet zcela zadarmo? O tehle firme by se zde jen tezko psalo, kdyby FB podekovala. ;-)

    Velka firma, napr. Siemens, by musela byt zcela dementni, aby si nedokazala zajistit kontakt s klienty sama bez potreby prostrednika.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).