Výdaje firem a ostatních institucí za mediální reklamu by se v příštím roce měly ještě zvýšit. Největší část prostředků poplyne na televizní reklamu.
Podle odhadů agentury OMD by v příštím roce výdaje za reklamu v médiích měly činit 29,61 miliardy korun. Výdaje by se tak oproti letošku zvýšily o 3,2 %. Tempo růstu prostředků, jež firmy na reklamu vynakládají je ale nižší oproti srovnání letošního a minulého roku, kdy bylo ve výši 5 %.
Nejvíce se tradičně utratí za reklamu v televizích, ještě o 3,7 % více než letos. Hned na další příčce stojí tištěná média, u kterých ale objem vynaložených prostředků oproti loňsku poklesne. Největší rozmach čeká OMD u reklamy přes internet, která už předstihne i rozhlas. Porostou i výdaje na venkovní reklamu. Celkově největší podíl na výdajích patří s více než 40 % televizní reklamě, téměř 30 % zastupuje tisk. Další v pořadí je internet a venkovní reklama.