Například KFC chce kromě nákupu a účtenky registraci na webu. Karlovarské minerální vody pak podmiňují účast v soutěži zasláním SMS a nákupem v Penny Marketu.
EET účtenky se stávají nástrojem marketingových soutěží
Firmy začínají využívat účtenky z EET k vlastním marketingovým soutěžím a konkurují tak Účtenkovce. Do konce září například běží soutěž KFC, které se mohou účastnit ti, kdo zakoupí menu nebo box obsahující nápoj. Aby se zákazník mohl soutěže zúčastnit, musí se registrovat na webu KFC a registrovat fiskální identifikační kód (FIK) z příslušné účtenky. Hlavní cenou je pak zájezd v hodnotě milionu korun a 8 mobilních telefonů.
Soutěž za pomoci EET účtenek organizují i firma Karlovarské minerální vody s Penny Marketem, a to do konce srpna. Účast podmiňuje nákupem 6 minerálních ochucených vod v prodejnách Penny a samozřejmě registrací účtenky. Ta se dělá skrze SMS. Hlavní výhrou je poukaz na zapůjčení karavanu v hodnotě 40 tisíc Kč. Vedlejší výhry tvoří 18 elektrických grilů v hodnotě 6 tisíc korun. Pro Penny Market nejde o první soutěž s EET účtenkami. Už letos v dubnu dělala firma soutěž se společností Vinium.
Jaké ceny se rozdělují v Účtenkovce
Samotná Účtenkovka běží už skoro dva roky. Zájem o ni však klesá. Celkem se v ní měsíčně rozděluje 21 025 výher. 1. výhra činí 1 mil. Kč, 2. výhra automobil (model vozu značky Toyota Auris Touring Sports v hodnotě zhruba 400 tis. Kč), 3. výhra 300 tis. Kč, 4. výhra 200 tis. Kč a 5. výhra 100 tis. Kč. Větší část výher pak má následující podobu: 20 výher po 20 tis. Kč, 1000 výher po 1000 Kč a 20 000 výher po 100 Kč.
Čtěte více: Po krátkém vzedmutí propad, zájem o Účtenkovku se opět snížil