Fler.cz má za druhý rok existence obrat 50 milionů

4. 3. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Online tržiště s handmade produkty Fler.cz slaví úspěch. Za druhý rok své existence hlásí obrat ve výši 50 milionů korun. V prvním roce činil přitom obrat „pouhých“ 9 milionů korun. Návštěvnost tržšitě se přitom denně pohybuje kolem 50 tisíc návštěvníků a své výrobky zde prodává již 15 tisíc českých a slovenských tvůrců.

Fler.cz je postaven na podobném principu jako německý Dawanda.com nebo americký Etsy.com. Princip prodeje na Fleru je prostý – tvůrce si tu zřídí vlastní obchod a následný prodej probíhá mezi ním a nakupujícím. Vstup na Fler je zadarmo, tvůrce platí až 11% provizi z prodaného zboží. Český Fler.cz vymyslel, navrhl a spustil Jiří Kubeš: Při vzniku Fleru mi pomohly zkušenosti z mých dalších online projektů, popisuje Jiří Kubeš, který je jediným majitelem Fler.cz.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).