Foodpanda v Česku a na Slovensku končí

26. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: www.foodpanda.cz, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek
Aktualizováno: Doplněno širší vyjádření Tomáše Čupra. (26. 5. 2014 16:13)
Rozvážková služba Foodpanda neustála konkurenční tlak a opouští český i slovenský trh. Informoval o tom jako první slovenský server Zive.sk.

Rozvážková služba Foodpanda se stahuje z českého a slovenského trhu. Informaci jako první přinesl slovenský server Zive.sk. Serveru Podnikatel.cz to následně potvrdila oblastní ředitelka pro český a slovenský trh Monika Mikušová: Ano, tato informace je pravdivá.

Ilustrační obrázek
Autor: www.foodpanda.cz, podle licence: Rights Managed

Ilustrační obrázek

Není to dlouho, co Foodpanda oznámila změnu v řízení. Na začátku dubna se stáhl ze své pozice dosavadní ředitel Peter Varga a řízení mělo být podle původních plánů přestěhováno do Polska. 

Čtěte také: Foodpanda bude nově řízena centrálně z Polska. Vzdává boj s DameJidlo.cz?

Foodpanda se chce podle své mluvčí nově zaměřit na vybrané trhy, kam však Česko a Slovensko nepatří. Konec Foodpandy tak nahrává dosavadním konkurentům, jako je například JídloTeď.cz a DámeJídlo.cz.

Tomáš Čupr, zakladatel DámeJídlo.cz, to pro server Podnikatel.cz okomentoval slovy: Ztráta 9 měsíců je v internetovém podnikání často rozhodující, navíc na malém trhu jakým ČR a SR bezesporu je. Ve chvíli, kdy Foodpandě zcela jasně ujel vlak, dává smysl lokální operations zavřít a soustředit se na úspěšnější trhy. Co vím, tak ČR a SR nejsou jediné trhy, kde je Foodpanda v podobné situaci.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).