Zítra startuje nová reklamní kampaň na Loto od Loterie Fortuna. Televizní spot se tak připojí k další televizní reklamě konkurenční Tipšestky, kterou provozuje společnost Tipsport.
Zatímco Tipsport vsadil na známou tvář moderátora Leoše Mareše, Fortuna si propůjčila scény z filmu o boxerovi Rockym. Televizní spot se natáčel od 12. do 14. srpna v sedmi lokacích v Praze a Středních Čechách a objeví se v něm ty nejznámější filmové scény z Rockyho vítězného běhu městem, ovšem v českém kontextu.
Rocky je nejenom důvěrně známá postava, se kterou se ztotožňují již 2 generace. Nás inspiroval jeho ikonický příběh cesty za vítězstvím. V naší hře Loto není ale není jen jeden vítěz, u nás se vyhrává šestkrát častěji než u konkurence,
komentovala podstatu spotu Lenka Janouchová, marketingová ředitelka Fortuna Loterie. Součástí reklamy budou i kampaně v tisku, rádiích a outdoorových médiích.