Fotbalový trh v Evropě táhnou výnosy z vysílání

13. 6. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Evropský fotbalový trh dokázal v předchozí sezóně navzdory hospodářské recesi vzrůst o 4 procenta, když jeho výnosy dosáhly 16,3 miliardy eur. Pět největších fotbalových soutěží (německá, anglická, španělská, italská a francouzská) vykázalo výnosy v rozsahu 8,4 miliardy eur, přičemž zhruba polovinu z toho tvořily výnosy z vysílání.

Evropský fotbal patří k nejžádanějším televizním produktům a z hlediska výnosů zaznamenává prvotřídní úspěchy téměř ve všech evropských zemích. Největší úskalí ve fotbale je však stále stejné – potřeba větší kontroly nákladů, zejména v oblasti mezd hráčů a odměn za přestupy, komentoval Dan Jones, partner skupiny pro podnikání ve sportu společnosti Deloitte.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).