FUTURUM : Jak z chaosu ve firmě udělat pořádek

11. 11. 2007
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Autor: 258398
Změny po daňové reformě jsou pro mnohé podnikatele nejasné. Osvětlit je má seminář Obchodní a hospodářské komory Hodonín. Jak sladit pracovní prostředí, zaměstnance a činnosti, by zase měl poradit seminář o facility managementu v Praze. Tam se také uskuteční veletrh služeb pro podnikatele.

Zbavte svou firmu chaosu a vneste do ní pořádek »

Ve dnech 12. až 14. listopadu proběhne v pražském hotelu Olympik 7. ročník týdne facility managementu, který tentokrát bude zaměřen na odstranění nedostatků v podpůrných procesech. Od tohoto tématu se budou odvíjet i odborné přednášky, jako např. pořádek v datech o majetku průmyslového areálu, SAP FM all-in-one či implementace informačního portálu pro zaměstnance a další. Součástí programu bude i workshop na téma Nájemní smlouvy.

„Letos je tato akce o to významnější, že v květnu byly vydány první normy týkající se facility managementu v České republice. Díky tomuto legislativnímu kroku začne být facility management vnímán jako standardní nástroj moderního řízení podniků,” dodává Petr Handl, ředitel vnějších vztahů ze společnosti RPG Real Estate, která je hlavním partnerem této události.

Futurum - zavináč
Daně, legislativa a státní správa

Jaké změny lze očekávat od nového roku v souvislosti s daňovou reformou?

Ve čtvrtek 15. listopadu pořádá Obchodní a hospodářská komora Hodonín seminář, který má za cíl informovat podnikatele o nejdůležitějších změnách od 1. 1. 2008 v souvislosti s daňovou reformou. Obsahem přednášky budou nejdůležitější změny v oblasti zdanění zaměstnanců, uplatnění sociálního a zdravotního pojištění, zdanění podnikajících fyzických osob, sazby daně a slevy na daních fyzických i právnických osob, daňové a nedaňové náklady či změny v odepisování majetku. Přihlásit se je možné zde.

Futurum - zavináč
Firmy

Na veletrhu služeb pro podnikatele se představí špičky ve svém oboru

Ve dnech 13. – 15. listopadu se uskuteční první veletrh služeb pro podnikatele. V prostorách Pražského veletržního areálu ABF a.s. se představí špičkové finanční instituce, právní firmy, odborné školy, překladatelské agentury, softwarové firmy, realitní společnosti a státní i jiné organizace, které mají možnost ovlivňovat a určovat podnikatelské prostředí, nebo jsou na vedoucích pozicích ve svém oboru. Jednou z prezentujících se firem je i společnost Internet Info se svým finančním serverem Měšec.cz.

Součástí veletrhu bude i doprovodný program v podobě odborných seminářů a konferencí týkajících se oblastí finanční, právní, pojišťování a služeb. Program zde.

Bude Raiffeisenbank kopírovat úspěch celé skupiny?

Raiffeisenbank a její eBanka zveřejní následující týden své dosavadní výsledky. Podle analytiků bude česká pobočka kopírovat úspěch celé skupiny. Jen ve 3. čtvrtletí zvýšila Raiffeisen International Bank-Holding svůj konsolidovaný zisk o 43 procent na 626 milionu euro. V samotném třetím kvartálu dosáhl konsolidovaný zisk 224 milionů euro. Největší část zisku v letošním roce přinesou obchody s firemními klienty. Za celý letošní rok skupina plánuje zisk na úrovni 750 milionů euro.

Futurum - zavináč
Semináře, školení, informační schůzky

Nové trendy ve vývoji IT přinese konference Business Performance Forum

V úterý 13. listopadu pořádá Controller-Institut odbornou konferenci Business Performance Forum, kde se podnikatelé mohou seznámit s novými trendy ve vývoji informačních technologií, které jsou zaměřeny na zvyšování efektivity všech typů firem. Inovativní nástroje pro podporu rozhodování a řízení firmy (např. balance scorecard, hloubkové analýzy atd.) budou předvedeny na praktických příkladech. Na programu budou např. témata Dosažení konzistentního naplňování strategie vrcholovým managementem nebo Scorecarding jako efektivní prostředek měření výkonnosti podniku.

Marketing Meeting AI a tvorba obsahu

Zabezpečte si svou internetovou a počítačovou síť!

Na 15. listopad má společnost Complete Internet Services naplánovanou konferenci na téma Internet a počítačové sítě: zabezpečení a využití. Mají se na ní probírat témata, která se mimo jiné dotknou snižování nákladů na provoz, správy počítačové sítě, minimalizování doby na obnovení provozu sítě v případě problému, marketingového využití internetu při minimalizaci nákladů a další.

Více o problematice zabezpečení firemních počítačů v článku Proti krádeži dat by si firmy měly sestavit preventivní plán

Máte tip…

na užitečnou akci, seminář, konferenci či příležitost pro podnikatele? Pište na adresu: press@podnika­tel.cz.

Kalendář akcí 46. týden
Den Datum Akce
v průběhu týdne zveřejnění výsledků české Raiffeisenbank a eBanky
pondělí 12. – 14.11. 7. ročník týdne Facility management
úterý 13.11. konference Business Performance Forum
úterý 13. – 15.11. 1. veletrh služeb pro podnikatele
čtvrtek 15.11. seminář Změny od 1.1.2008 v sou­vislosti s daňovou reformou
čtvrtek 15.11. seminář o novém insolventním zákon z pohledu věřitelů i dlužníků

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).