Názor k článku GDPR v praxi marketéra aneb Osobní údaje nejsou jen e-mailing od Ivan Nový - Podle stejné logiky je osobním údajem i produkt,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 11. 2017 14:35

    Ivan Nový (neregistrovaný)

    Podle stejné logiky je osobním údajem i produkt, který jste si koupil, protože podle něj a FB osobu najdete taky, protože nemalé procento těch, co si ho koupili se s tím pochlubí na FB a nebo zjišťuje informace o něm, a podle stejné logiky je osobním údajem zákazníka i název vaší firmy, protože i část vašich zákazníků se s ním podělí na FB, nebo zjišťuje informace o vás dotazem na přátele. A to přes API FB může kdokoliv zjistit. A produkty, které máte v úmyslu prodávat intenzivně zpracováváte a díky jejich zpracování můžete dojít ke konkrétním osobám.

    A teď babo raď.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).