Vlákno názorů k článku Generaci Z klasickou reklamou neoslníte od brble - "Eva Veisová dále upozorňuje, že je mladá generace...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 10. 2018 10:41

    brble (neregistrovaný)

    "Eva Veisová dále upozorňuje, že je mladá generace velmi citlivá na téma identity a vyžaduje velký respekt vůči jinakosti. Proto by se komunikace cílená na mladší publikum měla určitě vyvarovat košilatých vtipů nebo narážek na gender, sexualitu nebo etnicitu. Naopak by měla vyjadřovat respekt vůči individualitě a tematizovat rovnost, doplňuje."

    Přeloženo do češtiny: každý by si měl dvakrát rozmyslet, jestli si chce právě tyhle blechy nasadit do kožichu. Než se dvakrát rozkoukáte, budou po vás požadovat rovné zastoupení neexistujících či statisticky nepravděpodobných menšin na pracovišti, povinnou celopodnikovou účast na Prague Pride, veganský jídelníček v závodce a unisexové záchodky. Opravdu si chcete do firmy usalašit člověka, který říká smyšlená slova jako "gender" a "heteronormativita" a je schopen s vážnou tváří použít slovo "reakční" v politickém kontextu? ;)

  • 29. 10. 2018 15:05

    Rohl (neregistrovaný)

    V USA již vědí své. Ženksý se nechce makat, tak si vymyslí sexuální harašení metoo a firma platí statísice dolarů v mimosoudním vyrovnání, aby to nerozmazávaly levičácký média a nepoškozovaly tak značku firmy. Get woke, go broke!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).