Blbost cituji: "Pozitivní je, že je zde vidět další posun k vylepšení algoritmu ve smyslu: co chce uživatel, to Google najde. Tedy snaha co nejvíce nabízet uživateli kvalitní obsah na zadanou frázi, klíčové slovo"...... to už dávno není pravda. Google je sice hodně dobrý, ale byl už lepší. Pořád neumí najít město "Kladno", protože je to pro něj slovo "kladný" atd.. Nedá se již hledat pomocí logických prvků jako AND OR NOT, když chci najít informace o tom co je to třeba procesor, tak jsou výsledky plné odkazů na e-shopy apod.... opravdu, dříve se hledalo lépe!!!
No a z ceho asi i ty kvalitni stranky ziji? Z nadseni autoru? Pokud je obsah zdarma, tak je zpravidla placen reklamou. Pokud reklama posle stranku do pryc, tak si ji lide nebudou moci najit a reklama prestane vydelavat. Takze bez reklam, ale placeny obsah.
Google by se mel spis zamerit na to aby vracel kvalitni obsah ikdyz s hromadou reklamy. Ale radsi budu mit stranky s 5 banerama, kde se dozvim co potrebuju, nez stranku s 1 banerem, kde stejne nenajdu co potrebuju. Jenze proc jit slozitou cestou, kdyz to jde jednoduse.
Myslím že tohle přesvědčení je mylné. Pokud má stránka jeden baner, uživatel ze zvědavosti na něj klikne a google nepenalizuj. Pokud má banerů více, uživatel je znechucen, banery ignoruje a google penalizuje. O tom to je. Více banerů prostě neznamená více peněz a pod. Důležité je zákazníkům nabízet co opravdu potřebují a ne co si nějaký hloupá PR specialista namyslí.
Co má, vážený autore, společného http://browsersize.googlelabs.com/ s vaším článkem o systematice vyhledávání Google? Co přesně si tím otestuji?
Dle mého jde o utilitu, která ukazuje kolik webu bude vidět na jak velkém rozlišení monitoru... (odtud název browsersize)
Ano věta "Provozovatelé stránek si mohou nový algoritmus ověřit pomocí online nástroje" je blábol, který by měli opravit. Tam jen uvidím jak velký mají lidi obvykle monitor, ale s novým algoritmem to nemá nic společného. Pokud přece jen něco, zasloužilo by si to vysvětlit. Čte někdo z redakce diskuzi ? Nebo si jen google objednal PR článek a nějak to zapomněl opravit ?
stejné jako vašemu nechápavému kolegovi před vámi:
Stačí si pročíst článek a zjistit, že jde o layout stránek a o to, kde začíná nezávislý text a kde bannery. ČIli jak moc musí čtenář hledat ten text, který hledá, nebo scrollovat z vršku stránky.
Proto logicky tento nástroj je důležitý a dobrý pro ty, co ho umí používat a slouží přesně k tomu, k čemu byl popsán - jenom to bylo asi hůře vysvětleno nebo vytrženo z kontextu.
Ještě lépe to ale vysvětluje tento odkaz: http://browsersize.googlelabs.com/static/about-browser-size.html
PS: Nejsem z Googlu a nikdy nebudu :-D Ale na tohle jsem musel reagovat, protože stačí číst a nekomentovat pak mimo smysl článku.
No co byste asi myslel? Programujete snad? Stačí si pročíst článek a zjistit, že jde o layout stránek a o to, kde začíná nezávislý text a kde bannery. Čili jak moc musí čtenář hledat ten text, který hledá, nebo scrollovat z vršku stránky.
Proto logicky tento nástroj je důležitý a dobrý pro ty, co ho umí používat a slouží přesně k tomu, k čemu byl popsán - jenom to bylo asi hůře vysvětleno nebo vytrženo z kontextu.
Ještě lépe to ale vysvětluje tento odkaz: http://browsersize.googlelabs.com/static/about-browser-size.html
PS: Nejsem z Googlu a hrozně se mi líbí, jak se všichni v diskuzi do té slečny z Googlu navážíte :-D