Google rozdává tisíce na reklamu. Zkontrolujte si váš účet v Google Ads

28. 7. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek Autor: Depositphotos.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek
Google se na základě situace spojené s koronavirem rozhodl podpořit malé a střední podniky kreditem na reklamu. Ten se připíše automaticky do Google Ads.

O kredit není potřeba žádat, ani splňovat nějaká složitá kritéria. Je určen malým a středním firmám, které vybere právě Google. 

Výše tohoto kreditu na reklamu se u jednotlivých profilů liší na základě jejich dřívější útraty v Google Ads, fakturační adresy země a měně účtu Google Ads. Každý způsobilý zákazník obdrží jeden kredit do maximální výše 1000 dolarů, tedy více než 23 tisíc korun. Tento kredit je možné využít nejpozději do 31. prosince 2020.

Kredit bude účtům Google Ads splňujícím kritéria způsobilosti automaticky přidělen a informace o tom jim dojde také na primární e-mailovou adresu účtu. Podmínkou je být malá nebo střední firma a mít na účtu Google Ads útratu nejméně v deseti z dvanácti měsíců roku 2019 a v lednu či únoru tohoto roku. Způsobilí jsou zákazníci, kteří inzerovali přímo na Google nebo prostřednictvím třetí strany a kteří dodržují jejich zásady inzerce. 

Přečtěte si: Koronavirus „vyhnal“ podnikatele na internet. Odborníci radí, na co se zaměřit

Google takto podpořil malé a střední firmy proto, že jsou páteří jejich komunit. Podle Světové banky představují přibližně 90 % všech firem a zaměstnávají celosvětově více než polovinu zaměstnanců a onemocnění COVID-19 pro tyto firmy představuje velký problém. Hrozí jim ukončení provozu a snížení tržeb, přestože se snaží najít způsoby, jak podpořit a ochránit své zaměstnance. Kredit na reklamu představuje náš způsob vyjádření podpory a solidarity s těmito firmami, které se snaží zůstat v kontaktu se svými zákazníky, popisuje Google v Centru nápovědy.

Autor článku

Jana je redaktorkou Podnikatel.cz a její hlavní specializací je marketing, zajímá se také o firemní finance. Pravidelně hledá a píše nové příběhy podnikatelů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).