Opakuji otázku: pokud si vyberete špatnou televizi (např. má mizerný obraz a to nikoliv vinou nějaké závady, ale prostě proto, že je to např. lowend), budete nadávat na obchodníka, protože ON vám ji nabídl (korektním popisem, žádné zavádějící fráze typu nejlepší TV na trhu apod.) a prodal, ačkoliv volbu produktu jste udělal jen vy sám? Fakt mi připomínáte socialistu. Za svoje rozhodnutí nejste ochoten převzít odpovědnost a pořád budete ukazovat, kdo jiný může za váš špatný výběr.
Ale jak má Heuréka zjistit, jestli je to citrónová nebo pampelišková a nebo třeba zelenožlutá nebo žlutooranžová.
To tomu nerozumíte nebo nechcete rozumět? Prostě pokud obchod dostane negativní ohodnocení se zdůvodněním, že ta žlutá není taková žlutá, jak si klient představoval, a přitom na stánce produktu skutečně NĚJAKÁ žlutá zobrazena je, tak prostě není třeba nic zkoumat a osobní dojmy z hodnocení vyhodit. Tečka. Opakuji podruhé - ne každý se pročítá stovkami recenzí, ale každý koukne na celkové hodnocení, které podobně nesmyslné "recenze" shazují.
Ohledně těch vašich reklamací přes Paypal. Takže jsem se nespletl, žádnou skutečnou reklamaci s vadou produktu jste neměl. Až budete mít (ne že bych vám to přál), vzpomeňte si na vaše vzlykání na reklamaci kolegova Samsungu. Je totiž na výsost pravděpodobné, že vás z té Číny (stejně jako mně) pošlou do řiti komplet a ani se o nějaké zjištění závady snažit nebudou. A ten oslavovaný Paypal pro vás nehne ani brvou.
Mimochodem, ty servisy se Samsungem a HTC vašeho kolegy byly autorizované? Psal jsem totiž o kategorii e-shopů (a není náhodou, že to jsou ty nejšmejdovější a nejlevnější přeprodejci), kteří dovážejí šedivky, na které pak místo autorizovaného servisu musí servis dělat sami a to se jim nechce. Moc bych se nedivil, kdyby šlo přesně o ten případ, který jsem psal - kupuju mobil za 10 tisíc a koupím ho od dovozce šedivek, jehož profil na Heuréce se červená negativními zkušenostmi. Ale ušetřil jsem 500. Neříkám, že to je nutně případ vašeho kolegy, ale úplně mi to tak přijde.