Názor k článku Heureka.cz poslala na provozovatele malého eshopu právníky kvůli sporu o recenze od Patrik Chrz - Netvrdím, že všichni čeští obchodníci jsou vyžírkové. A...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 8. 2013 12:46

    Patrik Chrz

    Netvrdím, že všichni čeští obchodníci jsou vyžírkové. A právě proto si vážím těch, co se nebojí jít s kůží na trh a umožňují své hodnocení na Heuréce případně jiných serverech a trpělivě odpovídají na dotazy nebo poctivě okomentují negativní hodnocení, místo aby strkali hlavu do písku jako majitel obchodu, o kterém je zde řeč. Vím, že to není jednoduché a rád takové podpořím (proto jsem kolegovi z práce doporučil jiný obchod pro koupi té elektronické stavebnice, než aby ji koupil v GME, kde původně zamýšlel).

    Bohužel negativní zkušenosti mám vlastně výhradně s těmi českými obchodníky, zejména jsou to dvě:
    1) neuznání reklamace, nebo uznání až po několika pokusech
    2) nezájem

    Např. jsem sháněl průtokový ohřívač na vodu do sprychy. Bydlím v domě, kde je dálková dodávka tepla vadí mi, že týden v roce je odstávka. Obeslal jsem všechny možné prodejce průtokových ohřívačů, ptal se v obchodech. Všude mi tvrdili, že na 16 A nejde dát průtokový ohřívač, který by utáhl sprchu (s rezervoárem jsem nechtěl). Prostě není, neexistuje, nevyrábí se. Pak jsem jel na dovolenou do Kambodže, kde přesně to, co potřebuji měli v každém hotelu. Šel jsem tedy do obchodu a za 70 dolarů jsem si ho koupil (Panasonic). Z dovolené jsem si tak v batohu přivezl "bojler" :D.

    Další příkal - rozhodl jsem se pro nové brýle. Obeslal jsem prodejce s dotazem na nabídku (zejména různých druhů skel) a ceny. Z nějakých deseti odpověděl jeden. Fajn, měl kšeft za nějakých 10 tisíc. Ostatní se ani nenamáhali odpovědět.

    Jak jsem psal, doby, kdy eshop byl jen o tom nabídnout nižší cenu a rozesílat skončily. Obchodníci, kteří chtějí přežít, musí být aktivnější, snažit se, být k zákazníkům vstřícní a ochotní. Bohužel jen někteří to přijali za své.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).