Když si tu televizi vyberu v hyper-super, tak mi ji umožní do několika dnů až týdnů vrátit bez udání důvodu. Když ji koupím na Internetu, tak je to jeho zákonná povinnost.
V tomhle se liší náš pohled na věc. Můj názor je, že obchodník by neměl být jen "p(r)odavač", který mi p(r)odá věc o které nic neví, který klidně nabízí šunt a ví, že to je šunt. Takový si negativní hodnocení jen zaslouží.
Socialistické mi naopak přijde ta regulace, kdy se nebudu moci svobodně vyjádřit, že ten a ten obchodník je špatný, kdy někdo bude regulovat jaké hodnocení smím a jaké už nesmím napsat. Takový hodnotící server ja na nic.
S tím tričkem se neshodneme - pokud je odstín absolutně jiný, než získá zákazník dojem ze stránek, tak nárok na to udělit negativní hodnocení obchodu má.
Ano, ty mobily byly kupovány přímo u oficiálních prodejců (jednou u operátora, jednou v Czech computer). Reklamovány u operátora a u Czech computer.
A jak jste uvedl, tady je ta Heuréka právě dobrá. V momentě, kdy nijak necenzuruje hodnocení zákazníků, tak si mohu vybrat právě obchod s minimem negativních hodnocení.