Protože už jsem vás trochu prokoukl, přesně jsem tušil, kam to budete chtít stáčet. Proto jsem se proti tomu už hned na začátku pojistil hláškou, že u té TV bude korektní popis (ocituji se: korektním popisem, žádné zavádějící fráze typu nejlepší TV na trhu apod.)
Vy jste samozřejmě nezklamal a hned podsouváte, že prodejce nabízí šunt a ví, že je to šunt. Ano, takový si špatné hodnocení zaslouží. Opět se musím opakovat - já jsem však řešil situaci, že popis je KOREKTNÍ, tzn. to, že si zákazník špatně vybral (protože neměl zkušenost a nekonzultoval, protože chtěl ušetřit, protože Máňa říkala, že brácha sestřenice její babičky si to koupil a byl spokojen...) a vy přesto budete do krve hájit klienta, že za jeho špatný výběr může obchodník.
Jinak nevím, zda to děláte záměrně a nebo vám to jen uniká, ale já jsem v přechozích příspěvcích jasně psal, že v případě, že popis neodpovídá (namísto žlutého trička je nabízeno červené), tak není co řešit a negativ je v pořádku, vy najednou ze situace, kde řeším drobné nuance barev (viz ty moje názvy odstínů žluté), najednou "nenápadně" uděláte, cituji vás: pokud je odstín absolutně jiný
Ano, pokud je absolutně jiný, o tom žádná. Ale já tu celou dobu řeším drobný, těžko definovatelný rozdíl. To jste si fakt nevšiml nebo to byl záměr, stočit to tímhle směrem?