Jako bude tam korektní popis ve smyslu "má mizerný obraz"? Pokud není obraz alespoň v dostačující kvalitě, tak poctivý obchodník takový šund nebude prodávat. Ono mezi "nejlepší TV na trhu" a ještě vyhovujícím výrobkem je rozdíl.
Každopádně, jak jsem psal, koupím v hyper-super, kde můžu do určité doby vrátit, případně u internetového obchodníka, kde je to jeho povinnost. Až se mu tam budou vrácené televize hromadit, tak je ještě rád stáhne z nabídky.
A k té barvě - pořád jsme nevyřešili základní probém - kdo posoudí, jestli zboží odpovídá popisu, nebo nikoliv. Má to Heuréka stáhnout takové negativní hodnocení jen na základě požadavku obchodníka? Nebo jak má rozhodnout v případě, kdy obchodník bude tvrdit, že zákazník dostal co si objednal a zákazník bude tvrdit, že zboží neodpovídá popisu/fotce na stránce.