Pořád kličkujete. Obraz má odpovídající své cenové kategorii a ostatním podobným výrobkům, ale samozřejmě mizerný oproti střední třídě či highendu. Čili naprosto standardní. Což neznamená, že z toho nemůže být zákazník zklamaný. Přesto jakékoliv negativní hodnocení OBCHODU (nikoliv produktu) v této souvislosti vnímám jako falešné a nepoctivé.
K té barvě - pořád hledáte důvody, proč to nejde, namísto vymyslet, jak by to jít šlo. Například tak, že pokud klient napíše, že tričko bylo žluté, ale jinak, než čekal, tak stačí kouknout na webovky obchodu, vidím tam obrázek žlutého trička a je evidentní, že tenhle negativ je akorát projekcí klientova zklamání z produktu, nikoliv pochybení obchodníka. Nebo stačí klienta poprosit o zaslání fotky. Fotit dnes umí snad každý mobil, takže je to relativně snadné. Samozřejmě, klient může vyfotit svoje deset let staré vyšisované potrhané triko a prezentovat se, že dostal tohle, ale to jsme už zase někde jinde. Řada klientů se ráda pomstí (=uleví svému zklamání), že se vypíše do negativu, ale zase nejsou to svině, které by záměrně lhaly a škodily ve smyslu toho podvodu s fotkou. Opakuji potřetí - vím, že nikdy nepůjde každá situace vyřešit na 100%, ale jakýkoliv rozumný posun od nuly beru jako plus.