Názor k článku Heureka.cz poslala na provozovatele malého eshopu právníky kvůli sporu o recenze od Patrik Chrz - No, tady se prostě neshodneme. Já zastávám názor,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 8. 2013 14:04

    Patrik Chrz

    No, tady se prostě neshodneme. Já zastávám názor, že zákazník má právo vyjádřit své hodnocení obchodníkovi bez toho, aby jeho hodnocení na žádost obchodníka bylo smazáno, Vy máte názor jiný, však by to byla nuda, kdyby měli všichni stejný názor.

    Fajn, třeba máte business plán. Založte konkurenci Heuréce, kde budete jako výhodu obchodníkům prezentovat, že na základě nějakých pravidel budete negativní hodnocení zákazníků mazat/upravovat/ne­počítat do statistik. Třeba budete úspěšnější, možná se najdou i zákazníci, kteří dají takovému portálu přednost, já mezi ně patřit nebudu, ale na mně přece nesejde.

    Sám o takovém serveru, který by to dělal nevím (takže možná jde opravdu o mezeru na trhu). Dokonce eBay nejen že nemaže negativní hodnocení kupujících, ale nějakou dobu už ani neumožňuje prodávajícím dát kupujícímu negativní hodnocení (a ta stará zmizela), protože někteří kupující z obavy, aby sami nedostali negativ, se zdráhali negativní hodnocení dát i když byli nespokojeni.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).