No, tady se prostě neshodneme. Já zastávám názor, že zákazník má právo vyjádřit své hodnocení obchodníkovi bez toho, aby jeho hodnocení na žádost obchodníka bylo smazáno, Vy máte názor jiný, však by to byla nuda, kdyby měli všichni stejný názor.
Fajn, třeba máte business plán. Založte konkurenci Heuréce, kde budete jako výhodu obchodníkům prezentovat, že na základě nějakých pravidel budete negativní hodnocení zákazníků mazat/upravovat/nepočítat do statistik. Třeba budete úspěšnější, možná se najdou i zákazníci, kteří dají takovému portálu přednost, já mezi ně patřit nebudu, ale na mně přece nesejde.
Sám o takovém serveru, který by to dělal nevím (takže možná jde opravdu o mezeru na trhu). Dokonce eBay nejen že nemaže negativní hodnocení kupujících, ale nějakou dobu už ani neumožňuje prodávajícím dát kupujícímu negativní hodnocení (a ta stará zmizela), protože někteří kupující z obavy, aby sami nedostali negativ, se zdráhali negativní hodnocení dát i když byli nespokojeni.